Care este primul nume care va vine in cap cand spuneti cuvantul BRAND?

Va ganditi la o marca de masina, la imbracaminte sau la un produs pe care il consumati des probabil. Toate cele care va vin in cap, au ramas in mintea dvs. pentru ca la un moment dat v-au inspirat un sentiment puternic. Un sentiment de incredere sau de atasament.

Doua sinapse din creierul dvs s-au unit creand imaginea brandului si ramanand astfel pentru aproape toata viata.

Eu cand vorbesc de un brand, ma gandesc la un ceva (obiect sau nume de firma sau chiar persoana) care imi inspira incredere.

De ce am incredere in brand? Pentru ca oriunde in lume ma voi duce,  voi gasi aceeasi calitate.  Am un telefon Nokia caramida de 20 de ani si inca mai merge si merge bine. Daca nu m-ar vedea nimeni,  l-as folosi….

Snickers-ul si M&M -s, Chanel, Apple, Animal Planet,  gentile Musette sau  Swatch-urile… Intr-o lume cu infinite posibilitati de alegere un brand este un element de care te poti agata si care te asigura ca nu iti irosesti nici timpul nici efortul financiar si este good value for money.

Mai mult decat atat, un brand este o atitudine.  Sau indicator al unei atitudini.

Odata cu brandul cumperi atitudinea pe care o are brandul fata de tine ca si cumparator. Pentru ca te respecta, brandul a luptat sa se afirme si sa isi construiasca o personalitate. Cumperi atitudinea impecabila a comerciantelor.

Iar eu sunt unul dintre clientii cu o loialitate peste medie, nu imi place sa mai explorez si alte posibilitati pentru ca asta ar insemna pierdere de timp. daca ma ot baza pe un brand, si el se poate baza pe mine, anu buni. Pana cand ma alunga atitudinea vreunei domnisoare fara training de customer care.

Eu ca si client, sunt un client pretentios din punct de vedere al standardului de interactiune pe care il cer.  Sa nu va imaginati ca pretentios inseamna absurd si tafnos. Nu. Cer un standard de comunicare si tratament omenesc, indatoritor  si politicos. Asta dau, asta si cer.

Ma trecea gandul mai deunazi sa pun pe un perete al firmei:

IF YOU ARE GRUMPY, YOU ARE FIRED!

Astfel incat sa incerc  sa creez o atitudine generala de absolute non-grumpiness.Si sa asociez asta cumva, in mintea angajatilor, cu brandul Accesis.

Oricum ar fi, eu am nevoie de branduri si de povestea lor. Pentru ca acestea ma fac sa ma simt bine.

Reclame