Sa spunem ca ati participat la o sesiune de networking si ati pus rapid bazele unei relatii de afaceri. Contactul face to face (pas 1) este absolut esential.

De exemplu, cand am de ales intre a trimite o factura prin posta si a o livra personal, aleg varianta 2.

Urmatoarele etape urmeaza de obicei rapid, fara prea multa meditatie. Secolul vitezei.

Secolul vitezei insa, se mai loveste si de cei ca mine, carora le place sa faca lucrurile pe indelete si atent.

Pas 2 in mintea mea de manger este stabilirea obiectivelor. Sa stiu clar ce vreau sa realizez si unde trebuie sa ma duca relatia respectiva.

Asta ma fereste si de interventia sentimentelor de diferite naturi – eu inteleg de la bun inceput ca obiectivele sunt mai importante decat dispozitiile de moment si in modul acesta pot livra consistent iar clientul stie ca Accesis este un partener stabil, pe care se poate baza.

Atitudinea mea ma face deasemenea sa evaluez periodic (pas 3) daca ceea ce ofera providerii mei se mai aliniaza cu ceea ce eu doresc.  Asac ca ei se pot astepta la o convocare calma, de curtoazie. Si de obicei, pentru partenerii la care eu sunt provider, nu astept sa ma convoace ei de curtoazie ci ii abordez eu, constant si regulat, sa vad daca totul este in regula.

Pas 4
Livrez ceea ce promit, ba chair mai mult. iar acest MAI MULT este un capitol special in tesatura oricarei afaceri.

Reclame