Am inceput sa iubesc bugetarii pentru ca intrevad o schimbare si in curtea lor.

Stim tipicul sefilor din administratie care ne sperie atat de tare:   doamne pretioase sau sefi-barbati cu o nota permanenta de agresivitate si limbaj neglijent care  stau  în functii de o viata  incat sunt mai celebri decat ministrii  si nici nu pot fi dati afara, nici nu le poate fi taiat din salariu pt ca ii protejeaza legea.  O imagine intunecata.

Iar la ghiseu,  cand mergi cu o problema, ai sentimentul ca doamnele se deranjeaza si iti fac o mare favoare daca iti raspund omeneste.  Asta simt si ele dealtfel.  Iar cand suni, cu fiecare noua intrebare adresata unui functionar, simti cum creste o tensiune amenintatoare si te astepti sa fii tratat ca unul iesit de la spitalul 9. Stii ca pana la urma nu poti rezolva nimic decat daca mergi in vizita la ei.

Eu am vazut in ultimii doi ani niste foarte mici  si izolate semne, niste luminite la capatul tunelului.

– cate un semn de intelegere a relatiei cu clientii. Am sunat curand si am dat de un domn la sectorul 4 care ma uimea pozitiv cu fiecare cuvant scos pe gura. Un om cu ton normal si dispus sa imi dea toate informatiile, calm, cu detalii. Am avut sentimentul ca asist la un miracol. Au inceput sa faca traininguri de Customer Care?????!!!!

– nu mai sunt atat de relaxati. Par a fi mai sensibili la declaratia ca vei depune o sesizare in contul lor. S-or fi speriat de aplicarea principiilor manageriale ale lui Ponta?

–  babele par sa dispara din sistem – nu stiu daca este doar la sectorul 4  sau si la altele,  dar  probabil fenomenul se datoreaza binecuvantatelor reduceri de personal.

Pana vedem ce se mai intampla, cred ca ar fi cazul sa semnalam cat mai multe comportamente pozitive, cu nume si la ce miraculos sector s-au aratat, ca sa invete si restul bugetarilor din exemplele colegilor mai deschisi la minte, si sa se simta inspirati.

Le putem semnala și în engleză după participarea la seminarul online Gratuit Fluent in 4 luni.

2b

 

Reclame